Presentació del llibre

Sonen les campanes a Badalona

Després de l’èxit de la primera presentació a la Basílica del Pi de Barcelona durant la diada de Sant Jordi, la llibreria Saltamartí de Badalona acull una nova presentació.

Sacasas I Rider 7

Nil Rider i Jordi Sacasas, autors de “Sonen les campanes” (foto: Edicions Morera)

El proper dijous, 15 de maig la coneguda llibreria Saltamartí de Badalona acollirà la segona presentació del llibre  Sonen les campanes. Història, llenguatge i tradició (Col·lecció Ermità núm. 17) escrit conjuntament per Jordi Sacasas, arxiver i conservador de Santa Maria del Pi, i l’historiador Nil Rider.

A l’acte hi intervindran els autors, Jordi Sacasas i Nil Rider, acompanyats de Jordi Gimeno, president dels Campaners de Badalona, i Marc Abril, membre de Xitarra (Grup d’Estudis de la Festa).

La llibreria Saltamartí és un espai cultural de primer ordre al centre de Badalona, amb més de 20 anys de trajectòria i que organitza sovint presentacions i clubs de lectura, amb una especial atenció a la producció catalana.

Presentació “Sonen les campanes” a Badalona

  • Dijous, 15 de maig, a les 19h
  • Llibreria Saltamartí c/ del Canonge Baranera, 78
  • Entrada lliure

Imprimir