Política de privadesa

Informació en compliment de la normativa de protecció de dades personals

A Europa i Espanya hi ha normes de protecció de dades pensades per protegir la seva informació personal de compliment obligat per a la nostra entitat.

Per això, és molt important per a nosaltres que entengueu perfectament què farem amb les dades personals que li demanem.

Així, serem transparents i us donarem el control de les seves dades, amb un llenguatge senzill i unes opcions clares que li permetran decidir què farem amb la seva informació personal.

Si us plau, si un cop llegida aquesta informació us queda algun dubte, no dubteu a preguntar-nos.

Moltes gràcies per la seva col·laboració.

  •     Qui som?
  • La nostra denominació: Edicions Morera, S.L. 
  • El nostre CIF / NIF: B66517939
  • La nostra adreça: Travessera de Dalt, 12 3r.2n, 08024, Barcelona 

  (Espanya)

  • El nostre telèfon de contacte: (+34) 654 509 490
  • La nostra adreça de correu electrònic de contacte: :

info@edicionsmorera.com

  • La nostra pàgina web: calendariermita.cat

Estem a la seva disposició i no dubteu a contactar amb nosaltres.

  •   Per què utilitzarem les seves dades? Amb caràcter general, les seves dades personals seran utilitzades per poder relacionar-nos amb vostè i poder prestar-li els nostres serveis. Així mateix, també poden ser utilitzades per a altres activitats, com enviar publicitat o promocionar les nostres activitats.
  •     Per què necessitem fer servir les seves dades? Les seves dades personals són necessàries per poder relacionar-nos amb vostè i poder prestar-li els nostres serveis. En aquest sentit, posarem a la seva disposició una sèrie de caselles que us permetran decidir de manera clara i senzilla sobre l’ús de la seva informació personal.
  •     Qui coneixerà la informació que us demanem? Amb caràcter general, només el personal de la nostra entitat que estigui degudament autoritzat podrà tenir coneixement de la informació que us demanem. De la mateixa manera, podran tenir coneixement de la seva informació personal aquelles entitats que necessitin tenir-hi accés perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Així, per exemple, el nostre banc coneixerà les vostres dades si el pagament dels nostres serveis es realitza mitjançant targeta o transferència bancària.

Així mateix, tindran coneixement de la seva informació aquelles entitats públiques o privades a les quals estiguem obligats a facilitar les dades personals amb motiu del compliment d’alguna llei. Posant-li un exemple, la Llei Tributària obliga a facilitar a l’Agència Tributària determinada informació sobre operacions econòmiques que superin una determinada quantitat. En cas que, al marge dels supòsits comentats, necessitem donar a conèixer la seva informació personal a altres entitats, sol·licitarem prèviament el seu permís a través d’opcions clares que li permetran decidir sobre això.

  •     Com protegirem les seves dades? Protegirem les seves dades amb mesures de seguretat eficaces en funció dels riscos que comporti l’ús de la seva informació. Per això, la nostra entitat ha aprovat una Política de Protecció de Dades i es realitzen controls i auditories anuals per verificar que les seves dades personals estan segures en tot moment.
  •     Enviarem les seves dades a altres països? Al món hi ha països que són segurs per a les seves dades i d’altres que no ho són tant. Així, per exemple, la Unió Europea és un entorn segur per a les seves dades. La nostra política és no enviar la seva informació personal a cap país que no sigui segur des del punt de vista de la protecció de les seves dades. En cas que, amb motiu de prestar-vos el servei, sigui imprescindible enviar les seves dades a un país que no sigui tan segur com Espanya, sempre us sol·licitarem prèviament el seu permís i aplicarem mesures de seguretat eficaces que redueixin els riscos de l’enviament de la seva informació personal a un altre país.
  •     Durant quant de temps conservarem les seves dades? Conservarem les seves dades durant la nostra relació i mentre ens obliguin les lleis. Un cop finalitzats els terminis legals aplicables, procedirem a eliminar-les de manera segura i respectuosa amb el medi ambient.
  •     Quins són els vostres drets de protecció de dades? En qualsevol moment us podeu adreçar a nosaltres per saber quina informació tenim sobre vostè, rectificar-la si fos incorrecta i eliminar-la un cop finalitzada la nostra relació, en el cas que això sigui legalment possible. També teniu dret a sol·licitar el traspàs de la vostra informació a una altra entitat. Aquest dret s’anomena “portabilitat” i pot ser útil en determinades situacions. Per sol·licitar algun d’aquests drets, haureu de fer una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del vostre DNI, per poder-lo identificar. Per saber més sobre els seus drets de protecció de dades, podeu consultar la pàgina web de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).
  •     Podeu retirar el vostre consentiment si canvieu d’opinió en un moment posterior? Vostè pot retirar el seu consentiment si canvia d’opinió sobre l’ús de les seves dades en qualsevol moment. Així per exemple, si vostè al seu dia va estar interessat/da a rebre publicitat dels nostres productes o serveis, però ja no desitja rebre més publicitat, ens ho pot fer constar a través del formulari d’oposició al tractament disponible a l’oficina de la nostra entitat.
  • En cas que entengueu que els vostres drets han estat desatesos, on podeu formular una reclamació? En cas que entengueu que els vostres drets han estat desatesos per la nostra entitat, podeu formular una reclamació a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, a través d’algun dels mitjans següents:

Agencia Española de Protección de Datos

C/ Jorge Juan, 6

28001-Madrid

  • Via telefònica:

Tel. ​​901 100 099

Tel. ​​91 266 35 17

Formular una reclamació a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades no comporta cap cost i no cal l’assistència d’advocat ni procurador.

  • Elaborarem perfils sobre vostè? La nostra política és no fer perfils sobre els usuaris dels nostres serveis. No obstant això, poden existir situacions en què, amb finalitats de prestació del servei, comercials o d’un altre tipus, necessitem elaborar perfils d’informació sobre vostè. Un exemple podria ser la utilització del seu historial de compres o serveis per poder oferir productes o serveis adaptats als seus gustos o necessitats. En aquest cas, aplicarem mesures de seguretat eficaces que protegeixin la seva informació en tot moment de persones no autoritzades que pretenguin utilitzar-la en benefici propi.
  • Utilitzarem les seves dades per a altres fins? La nostra política és no utilitzar les seves dades per a altres finalitats diferents de les que us hem explicat. Si, no obstant, necessitéssim utilitzar les seves dades per a activitats diferents, sempre us sol·licitarem prèviament el vostre permís a través d’opcions clares que us permetran decidir sobre això.